Alla inlägg under maj 2014

Av Josefine - 9 maj 2014 20:26

Shiiiiiiiiet! Det var 4 år sen jag startade den här bloggen. En blogg av mina flera vid tillfället. Har inte skrivit i den här bloggen (eller någon annan för den delen) sen dess.

Sjukt, att den ens fanns kvar. Allt man skriver på internet finns kvar, det borde man ju veta vid det här laget ;)

Efter en härlig städ-och tvätt dag så känner jag mig ganska matt, Isak väckte mg 05.30 o skulle prompt upp och leka, vad gör man?

En lång dag med andra ord. Försöker lägga all jävla skit bakom mig nu, vill så gärna inte komma ihåg den senaste veckan längre. Ignorerar och distraherar. Ingen är värd den där skiten, ingen.

Imorgon kommer det två stiliga herrar hit för lite förkrök för deras del, ska bl kul. Även Isaks gudmor kommer förbi en stund o skvallar lite i vanlig ordning ;) Världens bästa <3


Tänk att jag ens har börjat skriva igen, visste inte ens att det fanns kvar inom mig, viljan att skriva ned mina tankar i text och utrycka mig.

Det här får räcka för att vara första dagen tillbaka i bloggen, kanske återkommer imorgon med en längre text.

Men kul iaf nytt och produktivt! :)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards