Alla inlägg under juli 2012

Av Josefine - 10 juli 2012 23:43

Att komma tillbaka till att blogga. Att börja någonstans, i det som har hänt? Det folk i min omgivning vet? Det folk inte vet? Det som är nu?

Var ska jag börja. Vad är intressant egentligen? För mig? För dig? Vad vill jag få ut av att skriva ned mina tankar?

Att övergå från en omöjlig men ändå en bra relation, till en komplett relation med andra störande moment? 

Jag är tacksam för allt, ALLT. Jag försöker, visa mina vänner, min familj, mina arbetskamrater, alla som har någon som helst kontakt med mig att jag är tacksam. Man kan inte mer än försöka.

Gosh vad svårt att börja skriva igen, det känns stressande, som att jag har så mycket att utveckla men ingen tid, tidspress på att fylla min sida fullt av det som har pågått, allt som påverkat och styrt mig hit jag befinner mig idag och till den personen jag har formats till. Men kan man inte bara börja nu igen, här bara, idag ikväll´? Idag är det tisdag, en av mina lediga dagar, man kan säga min söndag, jag är ledig varje måndag o tisdag, jobbar ons-sön. Jag var sjuk från fre-sön tyvärr, på riktigt. Hatar att vara sjuk, vem gör inte. Och innan det åkte jag på ögoninflammation, och innan det en infektion bakom mitt öra. Min kropp har varit i obalans länge nu. Frågar ni mig så är det pga för lite sömn, för mycket alkohol, inte tillräckligt bra mat, o aa för lite tid för mitt egna välbefinnande.

Men jag äter iaf mina antidepp regelbundet nu o det är jätteskönt, har inte varit hos ewa på länge nu... Jag vet inte allt känns lite soppigt just nu, måste strukturera upp det här, få ut det viktigaste jag vill få fram. Ska jobba på det, det är en process attbörja blogga igen, även om det inte är varje dag så är det reflektioner jag lagt länge åt sidan men som jag känner att jag måste ta tag i igen.

Jag ska göra mitt bästa.

Paz


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards