Direktlänk till inlägg 28 februari 2012

Ingenting är som det ska va'

Av Josefine - 28 februari 2012 19:44

Efter en helvetes-helg så är jag helt utmattad, jobbade hårt, grät tusen miljoner tårar och sov någon enstaka timme. Fy tusan vilken jobbig helg det var. Usch

Anywhore, idag är det tisdag, imorgon är jag ledig, skönt det åtminstone. planerna inför imorgon är fortfarande oklara, inte för att det gör något men jag brukar alltid ha planer när jag är ledig. Har redan tvättat och jag städade igår, så en chilldag kanske skulle sitta fint? Slippa gå upp 04 iaf.

Känns som hela min värld blev vänd upp och ned i helgen, jag och M bråkade nonstop och nu är allt slut, igen. Fyfan, det jobbigaste är att jag står helt maktlös bara och kan inte förändra situationen på något sätt. Det känns som att det kommer att lösa sig, att han kommer att sakna mig för mycket och komma tillbaka, men jag menar det är ju mest önsketänkande från min sida. Sen lite strul i fam igen, usch. Det enda som är relativt stabilt atm är väl jobbet då, det funkar ju helt ok, är så länge *peppar peppar*.

Jag vet inte riktigt hur framtiden ser ut, den är fullkomligt osäker, jag vet ingenting om något. Jag har spanska på torsdag iaf, det är nog det, sen bokade jag in en laserbehandling i sthlm till den 25e mars, phew inte helt gratis va.

Aja it's for the better. Min älskade R ska följa med mig <3 Min lilla ängel, du ger mig hopp. Tack för att du finns!

Sitter och har lite ont i ryggen, ledsen över M, vi pratade idag på tele, eller jag mest skrek, vet inte alls om/när jag får höra hans röst igen snart, jag antar inte :( Fruktansvärt :( Fyfan

Som jag sa, inget är som det ska, och jag trivs verkligen inte just nu, solen sken idag iaf, det tog bort min ångest en stund åtminstone. Älskade sol, den är helt fantastisk för mig. Tack våren för att du börjar närma dig, du är efterlängtad.

Blir nog bäst om jag sätter punkt här för idag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 9 maj 2014 20:26

Shiiiiiiiiet! Det var 4 år sen jag startade den här bloggen. En blogg av mina flera vid tillfället. Har inte skrivit i den här bloggen (eller någon annan för den delen) sen dess. Sjukt, att den ens fanns kvar. Allt man skriver på internet finns kva...

Av Josefine - 10 juli 2012 23:43

Att komma tillbaka till att blogga. Att börja någonstans, i det som har hänt? Det folk i min omgivning vet? Det folk inte vet? Det som är nu? Var ska jag börja. Vad är intressant egentligen? För mig? För dig? Vad vill jag få ut av att skriva ned mi...

Av Josefine - 25 februari 2012 18:33

Igår, vaknade bakis.. gosh, Tvingade mig själv upp 0700 för att gå o tvätta. Vilken krigare gott folk! Tvättade, sen kom M och ville snacka, ångest ångest stress och nervositet. resultatet blev inte heller till det bättre alls, usch för obesvarad k...

Av Josefine - 23 februari 2012 19:06

En jävligt bra dag måste jag säga, allt gick som smort på jobbet, jag hade kul med folket o så vidare.. Solen sken idag och jag börjar längta efter våren <3 MEN en sak som stör mig fruktansvärt mycket är egoistiska människor, folk som lovar sake...

Av Josefine - 22 februari 2012 21:44

Herregud vad det är dags att börja skriva igen. Kollar igenom mina äldre inlägg och ser hur lång tid som gått passé. Jag kräver en ny början, med mer plats för sånt som jag verkligen vill berätta.Kollade igenom gamla bilder och snokade lite på person...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards