Direktlänk till inlägg 23 februari 2012

Inställda planer gör mig förbannad

Av Josefine - 23 februari 2012 19:06

En jävligt bra dag måste jag säga, allt gick som smort på jobbet, jag hade kul med folket o så vidare.. Solen sken idag och jag börjar längta efter våren <3

MEN en sak som stör mig fruktansvärt mycket är egoistiska människor, folk som lovar saker o sen inte kan fullfölja löftet- och sedan inte känner någon ånger över detta?? Att gå från ena sekunden från en sak för att sedan ändra sig lika fort igen. What tha fuck!

Hatar att känna mig maktlös, förvirrad och sviken, det är en samling av jobbiga känslor. Då blir jag bara arg tillbaka. Och nu är jag arg. Detta skulle bli en bra kväll, jag är ledig i morgon o ska gå upp tidigt och tvätta och sen dra till stockholm, nu sitter jag o är lack på situationen som är just nu och i protest tagit bort allt som tänkas kan från jävla facebook. Jag menar om jag inte får hålla koll på dig så varför ska du kunna hålla koll på mig?

Alltså folk, rättvisa är allt! Jag kokar inom mig när jag känner mig orättvist behandlad, och blir äcklig tillbaka. med all rätt.

Jag är bara arg och besviken just nu. Hoppas på att koppla bort allt i morgon med mitt hjärta <3 Hon vet iaf hur jag fungerar hehe :p ARG ÄNDÅ, gosh vad jobbigt. Att en människa ska ha en sådan makt över mig så att denne kan skifta mitt humör baserat på enstaka handlingar. SÅNT GÖR MIG ARG, vem vill släppa in folk som ska kunna göra en besviken? man ska inte lita på folk bara. Punkt. Jag ska respektera och förstå för att du säger, och jag är bara en parantes eller? Don't think so. Tar ut min ilska och är ärlig med det åtminstone.

En sådan fucker är jag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 9 maj 2014 20:26

Shiiiiiiiiet! Det var 4 år sen jag startade den här bloggen. En blogg av mina flera vid tillfället. Har inte skrivit i den här bloggen (eller någon annan för den delen) sen dess. Sjukt, att den ens fanns kvar. Allt man skriver på internet finns kva...

Av Josefine - 10 juli 2012 23:43

Att komma tillbaka till att blogga. Att börja någonstans, i det som har hänt? Det folk i min omgivning vet? Det folk inte vet? Det som är nu? Var ska jag börja. Vad är intressant egentligen? För mig? För dig? Vad vill jag få ut av att skriva ned mi...

Av Josefine - 28 februari 2012 19:44

Efter en helvetes-helg så är jag helt utmattad, jobbade hårt, grät tusen miljoner tårar och sov någon enstaka timme. Fy tusan vilken jobbig helg det var. Usch Anywhore, idag är det tisdag, imorgon är jag ledig, skönt det åtminstone. planerna inför ...

Av Josefine - 25 februari 2012 18:33

Igår, vaknade bakis.. gosh, Tvingade mig själv upp 0700 för att gå o tvätta. Vilken krigare gott folk! Tvättade, sen kom M och ville snacka, ångest ångest stress och nervositet. resultatet blev inte heller till det bättre alls, usch för obesvarad k...

Av Josefine - 22 februari 2012 21:44

Herregud vad det är dags att börja skriva igen. Kollar igenom mina äldre inlägg och ser hur lång tid som gått passé. Jag kräver en ny början, med mer plats för sånt som jag verkligen vill berätta.Kollade igenom gamla bilder och snokade lite på person...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards